Nervös, Eller????

1kommentarer

Så var det igång, vi var där, många var det. Vi satt som på nålar. Slet vårt hår, tuggade på våra naglar, någon gungade med benen, andra gick runt, en del bollmade, men en sak hade vi alla gemensamt. NERVÖSA.


Svetten lackar eller är det solen......

Lite tur hade vi allt, men Ola är en kille att lita på. Som sagt, inga bollar i Olas kasse.


Vänster, vänster, vänster, bra där.

Här kommer kommer min favorit bland 201 bilder som jag tog under kvällen. Inte de bästa förhållande att fota i med tanke på ljuset. Jag har nog kastat 130 av bilderna. Det jag gillar med denna bilden är just farten man upplever som betraktare. Det är inte alltid de tydliga bilderna som är de bästa.


Bitvis var det hårda tag bland spelarna.


Salle, Vilken klippa. Något att luta sig mot när bollarna viner.


Målvakten var ivägen hela tiden.


Bensnoa är mycket populärt bland spelarna.


... man prova och nicka in bollen oxå...


Många hörnskott blev det, men ingen som ville bidra till något mål.


.... skott, på skott, på skott ..............

En pinne är bättre än en nolla.
:-))

1 kommentarer

edinskan

18 Apr 2009 17:49

du menar väl inte att det finns publik som vandrar runt och bolmar????? det trodde jag inte... Ha det gott,syns o hörs!

Kommentera

Publiceras ej