Bland påskharar och sippor

1kommentarer

Det närmaste Blåkulla jag har kommit var Strömsberg eftersom jag fick åka på den kommunala kvasten i natt. Uvar, vildsvin och påskharen har kantat vår väg.
Men i min brevlåda låg ett litet äggskal med tillhörande kyckling. Gissa om den blev glad när den slapp undan tidningar och räkningar som nästan krossat hennes spröda ben. Med svajande lugg följde hon med till sin nya bostad. Gozzi fick hälsa henne välkommen.
En resa till Näsum har också hunnits med. Tinas små valpar har varit och blivit ögonlysta. Allt gick jättebra och alla valpar var helt ok. Jag hade två små godingar i mitt knä, två satt i en bur bak hos oss och fyra satt i Tillys bur. En trevlig liten utflykt med valpegoz.

Vi har det bra vi här bak i buren........


Glad  Post hälsning i Påsk.    Tack så jättemycket!

Påskpussar

1 kommentarer

Tina

10 Apr 2009 21:13

Hej Lotta!

Ögonlysningen gick ju så bra för att jag hade så bra medhjälpare på resan!Tack för hjälpen och GLAD PÅÅÅÅÅÅÅÅSK/Tina

Kommentera

Publiceras ej