Att göra ingenting-Tingeling

1kommentarer

Idag har jag upptäckt att det går åt mera energi till att göra ingenting än att jobba på som vanligt. För att jag skulle bli lite pigg så hällde jag upp lite vatten i skurhinken och i med lite liljonkonvaljskurmedel. Men jag har inte städat. Känner mig piggare och genast inte lika trött och så tillbaka till fåtöljen och boken.  Men så åkte Nikon fram och så blev det lite bilder. Nu ska Gozzi och jag gå ner till havet och kolla läget, leta strandfynd, fika, kolla fågellivet och så bara slappa.
Till kvällen åker grillen fram så är du sugen finns det till dig me. Köttet smakar bättre på Öland av någon konstig anledning.
;-)





1 kommentarer

edinskan

07 Apr 2009 14:09

måste planera in ett datum lotta! vin o grillat o småprat.... ha det gott

Kommentera

Publiceras ej