Helgens bilder!

1kommentarer

Min lediga helg började redan på torsdagen. Efter att jag hade sovit en stund hämtade jag minsta hjärtat på förskolan och efter en stund kom nästa minsta hjärtat levererad av sin mamma. Så medans föräldrarna var på sina jobb gosade vi hela eftermiddagen och kvällen.  Det är exakt sex månader mellan dessa godingar.

(null)

Tiden gick fort och vi han både äta middag, fika, gosa i mormors säng, gå till lekparken och rita. 

(null)

(null)

På fredagen åkte N och jag till Kalmar för att umgås med E och N. Föräldrarna var på Cup med innebandyn där storebror spelar. Så mysigt vi haft det. När tjejerna skulle välja mat så önskades thaimat.  

(null)

(null)

På kvällen blev det skräckfilm, det var så att katten blev rädd. 

(null)

Lista skrevs så att tjejerna skulle hinna med så mycket som möjligt. 

(null)

(null)

Väldigt mysig helg har vi haft. Egentligen skulle jag varit ledig inatt men så blev det inte. En natt kan man ju ställa upp på, sedan är jag ledig några nätter igen. 

💖

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

08 May 2023 17:03

Ni har alltid så mysigt och kul när ni träffas och vilken tur att du hann träffa alla när du var ledig. Det finns så mycket syskonkärlek i småttingarnas kram och alla verkar gilla alla. Jag blir glad av att se hur hela, stora familjen trivs tillsammans :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej