Krabbrace!

4kommentarer

Dottern med familj har varit på semester i Båstad. Det är dotterns kompis familj som äger en stuga där som de har haft möjlighet att få följa med till. Härliga dagar med varierande väder men oavsett så har humöret varit på topp. Krabbfiske och krabbrace var uppskattat. Det var med värdig och försiktighet som krabborna fick hänga med på äventyr. 

(null)

(null)

Bara en stunds bilfärd från stugan fanns en bondgård där det bjöds både på fika och djurgos. Mini gillade kattungarna allra bäst.

(null)

(null)

Mormorn blir så glad när hon får foton från utflykter som jag själv inte är närvarande på. 

♥️

4 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

23 Jul 2023 06:56

Härliga och fina bilder från deras utflykt till en annan kuststräcka. Jag fångade också krabbor som barn, utanför Halmstad, men de var mycket mindre än den där bjässen. Bra att de var försiktiga med den :D Kul att mormor fick vara delaktig genom bilder och att även jag får vara med på ett hörn här :D
Kram

Ibod11 - Ingrid

23 Jul 2023 06:56

Härliga och fina bilder från deras utflykt till en annan kuststräcka. Jag fångade också krabbor som barn, utanför Halmstad, men de var mycket mindre än den där bjässen. Bra att de var försiktiga med den :D Kul att mormor fick vara delaktig genom bilder och att även jag får vara med på ett hörn här :D
Kram

Gittan

23 Jul 2023 06:57

Härliga bilder och det ser ut som du har haft en härlig semester. Cirkus är inte uppskattat av alla tydligen men då är det bra att mormors famn finns. Kul med krabborna. Och barnbarnen är ju livets efterrätt. Kram på er.

Micke

23 Jul 2023 12:05

Föredrar nog katter jag, krabbor bits ju så förbaskat. ;)
Härligt att få komma ut förstår jag...härligt ju.

Ha en fin söndag.

Kommentera

Publiceras ej