Mina batterier är laddade❣️

3kommentarer

I år var det min tur att rå om mina barn och barnbarn på självaste julafton. Alla kunde inte samlas på grund av sjukdom, men de som kunde vi hade trevligt. Pandemi ställde ju till det förra gången också det var min jul och som ni alla redan vet så härjar coviden på även i år som skenande unghästar. 
Mina fina barnbarn, sex stycken på bild av nio.
Till våren gör vi ett nytt försök, förhoppningsvis kan alla mina fina barnbarn samlas då. 

(null)

Trevliga dagar i Kalmar med övernattning och massor av mys. Tubbe och Zingo är mysmästare. 

(null)

Förväntansfulla småttingar. När kommer Tomten?  E såg lite skeptisk ut när det knackade på dörren. 

(null)

Klart Tomten ska få en kram. 

(null)

Spännande att titta på alla paketer. 

(null)

Brandbilen gillades.

(null)

Fotona är tagna av två av mina barn. 
Tusen tack för en härlig och mysig Jul❣️
Mina batterier är laddade till max. 

💖

3 kommentarer

Anki

27 Dec 2022 07:46

Härliga bilder!
Önskar dig bra mellandagar!
Kram

Micke

27 Dec 2022 14:16

Härliga bilder, speciellt på katterna, ha några fina mellandagar nu. :)

Ibod11 - Ingrid

27 Dec 2022 16:31

Bästa sättet att ladda batterierna och jag förstår att du känner dig redo för ett nytt år nu :D Men kanske lite trött också för det är ju så att det som gör oss väldigt glada ofta kräver lite vila efteråt. Jättefina bilder! Synd att inte alla kunde vara med men i dessa virustider får man vara tacksam för de som är friska.
Kram

Kommentera

Publiceras ej