Hej då 2022!

1kommentarer

Det var en gång ett år, det året var 2022, det började med…. 

(null)

Februari började med en begravning. 

(null)

Mars bjöd på ett randigt pyjamasparty. 

(null)

April var det dags igen…. 

(null)

April bjöd även på bollhav och pizzamys.

(null)

(null)

Maj är en juvlig månad för då börjar primörerna växa till sig.

(null)

Härliga juni berikades av ett besök av en glad och väldigt trevlig bloggvän. 

(null)

Vi hann med att ses både på Öland och Karlskrona. Mycket trevligt❣️

(null)

Juli… ingen semester till mig, men härliga träffar med mina älskling hann jag med ändå 💕

(null)

Augusti, årets tredje begravning. 

(null)

September är ju min månad och den bjöd på 
underbara ljumma kvällar med bad (för vissa)

(null)

Oktober, då höll det på att hända saker för jag var nära att bli uppäten av en dinosaurie. 

(null)

November då kom första snön. Stannade tyvärr inte så länge som önskat.

(null)

December är ju alltid trevligt. Min lediga jul och den var fantastisk. Tomten med sin lilla ren på besök. 

(null)

(null)

Med detta lilla urplock av bilder och upplevelser 2022 
vill jag önska er alla
Gott Nytt År 
🎉🥂🥳

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

01 Jan 2023 15:28

Tack för den tillbakablicken på året som gått :D Och plötsligt dök jag upp också. Du finns med i min tillbakablick också och jag hoppas att vi ska träffas igen snart.
Jag skrattade gott åt pyjamasbilden och alla pizzor. Ni är en härlig familj med mycket kärlek och gemenskap. Något att vara väldigt glad för och jag är glad för din skull :D
Kram och en riktigt god fortsättning på året önskar jag dig <3

Kommentera

Publiceras ej