Solsöndag!

3kommentarer

Klarblå himmel med en sol som skiner i de kalla vindarna bjuder Karlskrona oss på idag. Dagens långpromenad med hunden var uppfriskande må jag säga. Vilken tur att jag isbadade min fot igår, det hjälpte nog lite i alla fall för det finns inga blåsor idag men det ömmar så jag hoppas att det inte blir värre. Har ju lite jobb med mycket spring några nätter framför mig och det vill man ju inte missa. Annars är det städ och massor av disk som dagen har att erbjuda mig. Skulle bara kolla upp en sak på nätet och så blev jag sittande här. Kom på att mitt te smakar mycket bättre när jag är stillasittande så det var ju ett klok beslut.  Häller upp en kopp till, innan jag kommer på andra tankar.
 
 
:-)
 

3 kommentarer

Gittan

04 Jan 2015 14:25

Det är nog en bra ide att du sitter stilla när du dricker ditt te och skönt att foten är bättre.
Karlskrona är ju så vackert, vi var där med motorcykel för ett par år sedan.
Här skiner solen i dag men det blåser rejält.
Kram.

Anonym

04 Jan 2015 18:04

Aj, aj har du spillt te på din fot *stackare* Var noga med att se till din fot nu så det inte blir mer ont av det hela. Hoppas att arbetsskon inte klämmer och så vidare? Skönt att du kunde gå en uppfriskande prommis med Gozzi ;.) Ha det/kram

TantGlad

04 Jan 2015 18:19

Vi har haft sol idag åxo, och snart är den vackra snön.....Det vita guldet borta.
Men nog Äre skönt med ljusare och vårligare tider.
Gott med te. Drick en till kopp du.

Kramkram från mig

Kommentera

Publiceras ej