Man tager vad man haver!

3kommentarer

Mina matlåder som jag hade gjort för att slippa laga mat när jag var i stugan blev kvar hemma i kylskåpet. Tänkte först åka till affären för att handla lite att tugga på men jag hittade pålägg i kylskåpet, knäckebröd i brödkorgen och flera påsar med nudlar, så det har inte gått någon nöd på mig.  Mina mumsiga matlåder kan jag ju ha nu när jag är hemma igen. Den som spar han har :-)
 
Man tager vad man haver sa Nallen och red iväg på domherren!
 
Kommer förhoppningsvis att somna ovaggad ikväll!
 
:-)

3 kommentarer

Spanaren

10 Sep 2014 06:56

När åker du? Kul med bilden och den flygande nallen *ler* Fina figurer. Skicka mig gärna ett vykort från Australien. Nudlar är gott! Ha en bra dag/kram

Spanaren

10 Sep 2014 06:56

När åker du? Kul med bilden och den flygande nallen *ler* Fina figurer. Skicka mig gärna ett vykort från Australien. Nudlar är gott! Ha en bra dag/kram

S

10 Sep 2014 18:07

Det kan ju bli sån där 5:2-diet. :)
Kommer säkert smaka desto bättre nu.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej