Kan det vara möjligt!

3kommentarer

Ifall man löptränar 2 gånger i veckan så ska det räcka med att träna en gång till i veckan i 12 veckor för att klara ett halvmaraton. Ett halvmaraton är på 21,1 kilometer. Mitt mål är att under 2015 springa milen men ett till träningstillfälle  i veckan kan man väl offra för att klara halvmaran. Får väl ta en sak i taget misstänker jag, men att ha ett mål med sin träning är den bästa moroten för mig. Handen på hjärtat så tycker jag att det är urtråkigt att springa, det är själva loppet som ger mig energi även om själva känslan infinner sig när jag än varit på språng.
 

Ha en trevlig torsdag!
 
:-)

3 kommentarer

soffie

04 Sep 2014 19:58

hejja dej va du är duktig:)

S

06 Sep 2014 12:59

Avundsjuk! Att springa verkar ju klart enklast av motionsformer rent praktiskt. Men sjukgymnasten har sagt att min gnälliga artrosrygg inte tycker om hårda stötar, och jag har en del övervikt så jag gissar att knäna inte heller är superintresserade. Får försöka ta mig ner och jympa igen, men då ska tider passas, blä. Gym är dödligt tråkigt. Finns ingen simhall för närvarande. Jag och cykling är spännande eftersom jag vinglar och kör in i saker ;) Kolla så många ursäkter jag har!! Nä, kör du på med löpningen och visa att du är tuffare! :)

Kram!

AnnaKK

08 Sep 2014 09:18

Hejja!!! :-D Du har en underbar inställning, och den kommer du att komma lång med!

Kommentera

Publiceras ej