Extra minne!

4kommentarer

Just nu känns det som om jag skulle behöva ett extra minne. Det är väldigt mycket nu, men som tur är så ser jag ljuset i tunneln framöver. Hur som så ska det bli väldigt skönt med semester om 6 veckor. Men innan dess så ska det hända en hel del. Mera om detta framöver, naturligtvis så kommer jag att berätta för er.
Tredje stänglen på båda mina amaryllislökar som jag fick av killen då jag köpte lavendel är nu på gång. Fantastiskt fina!
 

Önskar er en trevlig kväll!
Jag drar till jobbet.... :-)

4 kommentarer

AnnaKK

12 Sep 2014 08:37

Hoppas det har varit en bra natt på jobbet!? :-) Och att du är hemkommen igen nu, och kan varva ner lite. När man börjar tappa minnet är det absolut för mycket som snurrar runt både i hjärnkontoret och i vardagslivet!! Men förhoppningsvis så är det mestadels trevligheter (som semester!!!) som upptar dina tankar och funderingar!?

Härligt med dina amaryllisar som blommar nu!!! :-)

Anne-christine

13 Sep 2014 08:15

Vacker bild och skönt med semester.
Ha nu en fin lördag.
Kram till dig!

Bosse Lidén

13 Sep 2014 11:04

Går det inte att koppla in ett externminne? :) Jag förstår att du räknar ner veckorna och dagarna. Du pyser iväg i exakt den tiden då jag vill fly vårt land. Kram Bosse

S

13 Sep 2014 16:29

Oj, så häftigt med amaryllis nu!

Ibland kan det bli lite mycket i knoppen, men jag hoppas att det är tillfälligt och att något bra kommer ut av det.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej