SEMESTER!!!!!

6kommentarer

Då var det dags för mig att ta ut min årliga semester. Tog lite extra när jag ändå var i farten. Det ska bli sju härliga veckor med blandat innehåll. Har ju lite som jag hade tänkt att hinna med innan vi åker. Men jag börjar min ledighet med lite barnbarnsgos medan föräldrarna har egen tid. När jag pratade med dottern igår så hade barnen sagt att de inte var ett dugg avundsjuka på sin mamma och pappa att de skulle sova på hotell för deras mormor skulle minsann komma och göra våfflor. Men den där mormon hon ska bara vila lite först.
 

Ha en underbar fredag!
Har ni tråkigt så kom till oss :-D

6 kommentarer

S

17 Oct 2014 12:01

Klok text. Och kloka ungar - våfflor slår hotellrum med hästlängder! ;) Vi har gått omkring här i flera år och funderat på om vi skulle köpa ett våffeljärn, men det har känts lite onödigt, och samtidigt har min man funderat på om det ändå inte kan ligga något i (de fullproppade) gömmorna. Och ser man på, häromdagen dök jag in i ett nederskåp i köket och bakom alla plastbyttor, vad ser jag där om inte ett äkta gammalt järn, troligtvis från 1970-talet. Tror inte vi väntar till våffeldagen med att testa det!

Det låter underbart med en sådan lång semester, du har ju äventyr framför dig också!

Ha det jättekul med småttingarna! Fin bild också :)

Kram!

Bosse Lidén

17 Oct 2014 16:37

Jag önskar dig sju spännande och underbara veckor. Vet att du ska ut på stort äventyr.
Kram Bosse

Micke

17 Oct 2014 22:46

Mycket tänkvärd bild där...huvudet på den beryktade spiken.:)
Ha en superb semester nu...det förtjänar du.

:)

TantGlad

19 Oct 2014 07:08

Så härligt med hela 7 veckors semester.
En härlig sådan ska du ha.
Kramelikram från mig.

Soffie

19 Oct 2014 23:47

Guu va mysigt att va med barnbarnen❤️Å vad härligt med lång ledigt för dej, kommer du blogga på din semester? Ha det superhärligt kram

Inger Maryissa

25 Oct 2014 20:27

Låter härligt med en långsemester
och hoppas den blir riktigt avkopplande och fin
Kram

Kommentera

Publiceras ej