Vilken fantastisk helg!

1kommentarer

Efter allt grejande och fixande inför midsommar och pappas 80-års dag så var det inte utan att jag var lite spidad när jag gick av jobbet på midsommarsaftons morgon. Tanken var att jag skulle hinna vila lite men det blev inte så mycket av den tanken. Det har varit fullt ös och det känns som om varje minut varit väl använd. Hur som så blev allt bara så lyckat det kan bli och grädden på moset var när sonen från Australien låg inlindad i en filt bak i skuffen på dottern bil. Jag trodde mitt hjärta skulle stanna så glad blev jag. Vilken överraskning, jag bara fylls av värme bara jag tänker på det. Nu stannar han hemma en månad så jag hinner att rå om honom extra mycket innan han drar igen. Två sköna dagar på Öland blev det för mig innan det var dags att återvända till jobbet igen.
 

Hoppas ni haft en skön midsommarhelg!
 
:-)
 

1 kommentarer

S

24 Jun 2014 19:02

Haha, vilken härlig överraskning! Ha det så mysigt!

Kommentera

Publiceras ej