Upplev Sverige!

6kommentarer

 
Jag är ägare till en fantastisk fin bok om Sverige där jag kan få förslag på alla läns smultronställe. Just nu så håller jag att planera min pappas resa i Sverige som han fick av oss i födelsedagspresent. Den 6 juli åker vi på en tredagarstripp för att se och uppleva en del av vårt fina land. Pappa vet inte vart vi ska ännu men jag kan lova att han kommer inte att bli besviken. Mera detaljer om vår tripp kommer lite längre fram. Här skiner solen och förhoppningsvis så kanske man kan ha shorts på sig idag.
 
Underbar cykeltur från midsommarhelgen på Öland!
 
Önskar alla en härlig dag!
Jag drar till Västervik för att prova på campinglivet :-)
 

6 kommentarer

Mia

25 Jun 2014 09:53

Vilken fin idé, önskar jag hade tänkt så när min pappa var relativt pigg! Visst var vi på många utflykter... ofta till platser han tidigare bott på eller haft annan anknytning till. Jag kallade sådana resor för nostalgitripper Fina minnen...

Önskar er tre upplevelserika dagar. När ska ni dra iväg.

S

25 Jun 2014 11:48

Vilken underbar idé! Jag hoppas ni får det riktigt mysigt på båda resorna.

Kram!

Inger Maryissa

25 Jun 2014 14:45

Låter härligt med den trip ni planerar att göra
och säkert din pappa blir glad
Ja, Sverige är fint....speciellt på sommaren
kram

Spanaren

25 Jun 2014 15:14

Men vad heter boken ... du kan inte bara göra oss nyfikna och sen så får vi inte veta mera *ler*
Underbar idé och din pappa blir nog glad.
Fin bild/ kram

Micke

26 Jun 2014 20:52

Jo..många smultron blir det om man vet var man ska titta och åka..bra med en bok då ;)

Ha de bäst.

AnnaKK

27 Jun 2014 07:53

Vad trevligt det låter med en sådan resa! :-)

I år har vi ju inte hunnit använda husbilen nånting knappt, men annars är ju den vårt bästa färdmedel när vi vill ut och upptäcka mer av landet vi bor i, så väl när som fjärran. :-)

Kommentera

Publiceras ej