Plock plock plock!!!!

1kommentarer

Städa är tråkigt men otroligt skönt när det är gjort. Fått en hel del plock gjort idag, sådant som bara blivit liggande och som jag tänkt att det gör jag i morgon. Konstigt nog, har man väl börjat så vill man knappast inte sluta förrän allt är fixat. Men nu så ska jag faktiskt lägga mig, har som vanligt inte blivit så mycket sömn som jag borde ha när jag jobbat mina nätter. Förhoppningsvis så vaknar jag pigg som en mört och utan huvudvärk i morgon.
 
 
Varje gång du tar av dig skorna så medge att det känns skönt.....
 
Natti natti!
 
:-)

1 kommentarer

TantGlad

30 Jun 2014 06:43

Hahaha..städa är skittråkigt. Men ett måste ibland. Hoppas nu åxo att du vaknar och är pigg som en mört. Skönt de.
Jaaaaa...det ÄR så skönt att ta av sig korna. Tänker på låten.........Tralalaa...TA AV DIG SKOOORNA...

Måndagskram från mig!

Kommentera

Publiceras ej