Måndag och månadens sista dag!

5kommentarer

Lediga måndagar är bra måndagar men att det redan är sista Juni har jag lite svårt att förstå. Sommaren är ju på väg tillbaka och det är ju skönt, har varit lite väl kallt om nätterna den sista tiden. Gozzi och jag ska ta oss en sväng över till stugan idag för att se så att allt är ok efter allt regnanade. Det dröjer 14 dagar tills nästa gång jag ska dit eftersom jag ska jobba och så ska vi på äventyr med lilla pappsen innan dess. Just nu så har jag en mycket nyfiken pappa som undrar vart vi ska åka, hihihi....roligt tycker jag.
 
 
Önska alla en bra måndag!
 
:-)

5 kommentarer

Spanaren

30 Jun 2014 13:21

Sol och skönt hos mig :-) Lämpligt varmt i solen.
Kallt på nätterna ... svar ja ... i förrgår var det +-0,0 grader. Ha en bra dag/ kram

Ps Kul att din pappa är nyfiken ... snyggt jobbat

Inger Maryissa

30 Jun 2014 14:52

Jag har också svårt att fatta att snart är vi inne i Juli månad.....tiden går alltför fort....
Och ja, hoppas att sommarvärmen är tillbaka snart igen, och att den stannar länge....
kram

Annika

30 Jun 2014 22:42

Så du ska ut på ett litet äventyr ned pappsen. Ja nu hoppas jag verkligen att värmen kommer.
Kram och ha en fortsatt bra vecka.

AnnaKK

01 Jul 2014 09:23

Ja, jösses - god jul, känns det väl också snart som!? 8-X Fattar INTE hur det redan kan ha blivit juli... Och hur vi ska hinna ha någon semester "på riktigt" i sommar fattar jag inte heller. Den får nog skjutas upp till helger i höst istället... <:-)

Hoppas allt var som det skulle i stugan, och hoppas att det myckna regnandet (och åskandet!) snart upphör!

S

01 Jul 2014 13:52

Är nog bara jag som tycker att sommaren redan varit lång :) Men jag mår förstås bäst när det inte är 28 grader.

Hoppas iallafall att det blir en härlig pappasemester :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej