Lysingebadet i Västervik

1kommentarer

Hemma igen efter fantastiskt sköna dagar i Västervik, hade jag inte varit tvungen att åka hem för jobbets skull så hade vi stannat några dagar till. Jag och campinglivet hör liksom inte ihop egentligen men jag måste erkänna att jag har trivts mycket bra dessa dagarna. Inte så att jag fått blodad tand just men om lillebror med familj propsar på sällskap någon annan gång så ska jag nog inte vara så svår att övertala. Vackert väder har vi också haft, något kyligt dock men det finns ju kläder. I går blev hela Lysingebadet invaderat av dansare från halva Sverige eftersom det var danshelg. Härliga toner dunkade ut från högtalarna medan nybörjarna tog sina första danssteg till att eliten svängde loss. Inte utan att det ryckte lite i de lurvige, men som ni ser på bilden så har jag tränat på något helt annat.
 
 
 
:-)
 

1 kommentarer

TantGlad

28 Jun 2014 07:01

Hahahaha.......En PERFEKT träning. Såååå skojig bild. Det gillar jag. Människor med glimten i vrån och som inte tar allt så allvarligt eller djupt.

Lördagskram från mig!

Kommentera

Publiceras ej