Intensiva dagar!

2kommentarer

Efter en intensiv helg med massor av roligheter och jobb så har jag nu landat en stund vid min dator. Min son och svärdotter har varit i Prag, en tripp som de tyckte var en fantastisk upplevelse. Så medan de var på sitt håll och roade sig så har jag roat mig med barnbarnen. Vi har ju även haft ett fantastiskt fint väder som gjort allt mycket lättare eftersom vi har varit på uteaktiviteter. Idag har jag slagit rekord i snabbhet eftersom jag skulle vara på möte 11.00 och vakande 10.43 efter natten jobb. Men eftersom jag i princip var klar redan då jag stängde ögonen liggande på sofflocket så var det bara till att försöka komma upp i lodrätt ställning. Nu ska jag bara försöka få lite ordning i min skokartong innan det blir dags för nästa möte.
 
Det skulle inte hjälpa med flera armar, men lite mera tid skulle inte skada :-)
 
 
Ha en fortsatt fin dag!
 
:-)

2 kommentarer

S

09 Jun 2014 20:56

Det underlättar onekligen om vädret är vackert när man ska roa barn! Vilken raketstart du gjorde där - imponerande.

Kram!

Spanaren

10 Jun 2014 14:40

Wow vad jag gillar din bild!
En gång går väl bra att göra så men inte flera dagar i rad *ler* /kram

Kommentera

Publiceras ej