God morgon Torsdag!

2kommentarer

Idag fick jag tänka till innan jag kunde bestämma mig för vilken dag det är. Dagarna flyter ihop och jag har noll koll på vilken vecka eller vilket datum. Jag vet att den 20 juni är på midsommarafton och att i juni inträffar min tur dag som är fredagen den 13:de. (Då köper jag alltid en lott) Alltså måste det vara torsdag idag. Visste ni föresten att Eskil har namnsdag idag. Ifall ni undrar hur jag kan veta det jag som inte ens vet vilken dag det är så sa en brukare det i natt då jag jobbade. Synd jag inte passade på att fråga vilken dag det  är :-) Jag vet bara en som heter Eskil, han gick i min klass i 9 år. Så jag passar på att säga grattis till honom ifall han är här inne och kikar.
 
 
Önskar alla en trevlig torsdag!
 
:-)

2 kommentarer

Spanaren

12 Jun 2014 09:34

Ljuvlig bild ... tack :-)
Jaså är det den trettonde i morgon *ler*
Ska vi tro på skrock så stannar hela världen av *fniss*
God tur med din lott i morgon/ kram

Annika

12 Jun 2014 10:46

Tack för tipset. Nu blir det en lott i morrn. Känns helt okej att det är Fredag i morrn. Nu ska jag ner och kolla på studenterna som går ut idag.
Ha en bra dag

Kommentera

Publiceras ej