Halvtid!

2kommentarer

Halva året har nu gått och som alla andra år utom då man var barn förstås så har även denna delen av detta året gått fort. Tänker tillbaka på vad jag hunnit med så här långt 2014 så kan jag väl inte påstå att det är så värst mycket mer än det där vanliga ni vet. Som tur är så är det hälften kvar och utrymme för att vissa tankar och idéer ska bli av. Eftersom nu 2014 skulle ju bli förändringarnas år så det är väl bara till att sätta fart...HUR svårt kan det vara :-) Jag tror jag börjar med att sova på saken.
 
 
Hur går det för dig!
Har du hunnit med vad du vill så här långt?
 
:-)
 
 
 
 

2 kommentarer

S

18 Jul 2014 11:13

Men åh så vacker, anemon?

Du kanske bara har laddat inför ditt race, det måste man ju också göra!

Faktiskt har 2014 hittills känts som en aning av en vändning, om än i sin linda. Jag är för luttrad för att ta ut något i förskott, kom igen om tio år så ska jag utvärdera då ;)

Hoppas solen skiner lagom på dig idag, ha det gott!
Kram!

Inger Maryissa

21 Jul 2014 19:52

Vilken ljuvlig bild på den blå blomman
och ja, nu har redan halva året gått......tiden springer iväg alltför fort.....
skulle vilja hålla tillbaka tiden och sommaren så den räcker ännu längre
kram

Kommentera

Publiceras ej