Egna knölar!

3kommentarer

Potatiskoma råkade jag få efter att jag hade varit i mitt potatisland och grävt fram lite knölar till kvällens middag. Matjessill, gräddfil, gräslök och Ölandspotatis, hur gott som helst. Jag råkade nog ha för näringsrik jord i  potatislandet för det är mera blast än potatisar. Men vad gör det huvudsaken att där finns några. Kolla man riktigt noga på fotot nedan så ser man även små plantor som förhoppningsvis ska ge mig lite pumpor så småningom.
 
 
 
Då var det dags för jobb igen!
 
:-)
 

3 kommentarer

Annika

01 Jul 2014 19:46

Gott gotti gittgott. Det är väl riktig sommar mat.
Kram

S

01 Jul 2014 21:13

Potisland, är avis! Funderar på att köra hink på balkongen nästa år.

Ha ett bra arbetspass, kram!

TantGlad

02 Jul 2014 06:25

Att ha ett eget potatisland ÄR för mysigt. Mumsigt värre.
Må så gott och en fin dag till dig!
Kramkram.

Kommentera

Publiceras ej