Nu kan jag inte hålla mig längre!

3kommentarer

Min son som studerar i Australien sa till mig en gång när vi pratades vid att det finns alltid två sätt att se på saker och ting. Så när han ringde för någon månad sedan för att höra med mig vad jag tyckte om att han funderade på att stanna i landet långt borta två år till, så var det just denna mening jag kom att tänka på. Trots att mammahjärtat blöder av saknad efter att ha honom hemma så såg jag ju min chans att kunna åka dit igen för att hälsa på. Eftersom att jag var relativt nyskadad då vi var där och min rörlighet var begransad så finns det ju ett och annat att ta igen. Så till dig min kära son säger jag " Lycka till med dina forsatta studier"! Planerna för att komma till dig är redan påbörjade och du ska veta att vi längtar.
 
 
 
Stora kramen till dig, Dennis!
 
:-)

3 kommentarer

Bosse Lidén

08 Jan 2014 18:42

Du tänker helt rätt. Nästa gång hoppas jag att du både är frisk och oskadad. Kram

Spanaren

10 Jan 2014 08:07

Helt ljuvlig bild full av ömhet!
Vilken fin mamma du är!
Ser det fina först och främst i det mesta :-)
Din son är nog stolt över sin fina mamma/kram

Mia

11 Jan 2014 18:24

Underbar bild!

Jadu, det är långa avstånd... men barnen, di barna, de gör ändå som de vill vad vi mödrar än tänker. Dessutom tycker jag du är klok som tänker positiva tankar istället för att grotta ned dig i tråkigt det här känns... ;-)

Kommentera

Publiceras ej