Mumsigt!

5kommentarer

Lördagens godis är inte vilket gotte som, utan med massor av kärlek!
Given av kärlek och ätes med kärlek!
 
 
Igår hade jag sådan matkoma efter kvällens goda måltid så det blev ryggläge i soffan efter maten. Kroppkakor.. att det bara kan vara så gott. Gråa med massor av fläsk i. Medan de runda kloten simmade runt i sin gryta så bakade jag hälsobullar och knäckebröd. Knäckebröden blev så goda att det finns inte ett snacks, i den mest välsorterade hyllan i butiken, som kan mäta sig med smak och knaperhet.  Så om ni undrar vad jag ska äta idag så kan ni få en liten ledtråd, skivade bollar stekta i smör :-)
 
Ha en go fortsättning på lördagen!
 
:-)
 

5 kommentarer

Micke

11 Jan 2014 13:35

Jo..satt o pratade jag o frugan igår, vi ska nog ner o köpa lite godis idag, o nu med den bilden undanröjdes alla tvivel om detta ;)

Ha de bäst o trevlig helg.

Spanaren

11 Jan 2014 13:51

Min älsklingsmat är palt och det påminner om Öländska kroppkakor. Dessa snacks har jag nog gjort och är det samma är de verkligen goda. Önskar dig en bra dag/ kram

♥ Carina ♥

11 Jan 2014 13:52

Jag är inte så mycket för godis men hjärtan gillar jag. Sedan är jag svag för ostkrokar och dom finns ju också som hjärtan. En farlig kombo :)
Kram

Mia

11 Jan 2014 18:21

Jo, det där ser mumsigt ut, farligt mumsigt!

Skogsfen

12 Jan 2014 11:00

Jag minns mormors kroppkakor och blir alldeles matt. Ja det ska jag tamigtusan ta och göra nästa vecka.
Kramis.

Kommentera

Publiceras ej