Min magkänsla!

2kommentarer

Hur många gånger har jag inte sagt till mig själv att jag ska lyssna mer till min magkänsla. Så när den där känslan fanns när jag vaknade idag så steg jag upp ur goa sängen trots att den ville jag skulle stanna kvar med allt njutbart som den hade att erbjuda. En skitdag med andra ord och det hade jag säkert sluppit om jag blivit kvar där jag var då jag vaknade. Inte nog med detta, tröstade mig med några pepparkakor och nu brinner det i min hals liksom drakens eld ur hans mun. Letar nu som tok efter en liten vit tablett, som brukar göra susen, men som troligtvis är slut. En ny dag i morgon och nya beslut som ska tas. Sover på saken!
 
 
Nattinatti!
 
 
 

2 kommentarer

S

21 Jan 2014 10:58

En ny dag har grytt, jag hoppas den blir snällare.

Kram!

Spanaren

21 Jan 2014 13:19

Grattis nu först ser jag att du har börjat med att märka upp dina bilder *tack*
Har inte kollat om du har med att copyrighten endast är din på denna blogg. Har du inte skrivit det så gör det nu. Du tar för fina bilder för att andra ska låna dem ofrivilligt och säga att det är deras bilder.
Har tabletter på recept för min dåliga mage fast ibland så hjälper inte dessa så fort heller.
Hoppas att allt vände sig till det bästa och att du mår bättre nu?
Affirmera det du vill ska hända flera gånger idag och om du vaknar i natt och även i morgon. Lycka till med ditt beslut/ kram

Kommentera

Publiceras ej