Massmördare!

4kommentarer

Har sopat i mitt förråd idag och är man som jag lite skockfull så kan jag lova er att det kommer massor av nederbörd framöver. Hela mitt nu tömda förrådet var fullt av spindlar. Alla skulle ut, så jag började med att lyfta ut en och en. Jag gillar inte att döda spindlar så vad fanns att göra. Men jag insåg snart om jag skulle bli klar innan våren så var det bara till att blunda och sopa på. Jag hade lätt kunna gjort en uppföljare på en av Hitchcocks gamla filmer, fatta inte vad alla dessa spindlar kommer ifrån. Men nu så är de borta och jag lovar er att det förrådet kommer jag inte att sakna. Bara så ni vet.... det är mitt fel ifall det blir ruskväder :-)
 
 
Så blev det kvällen även idag!
 
:-)
 
 

4 kommentarer

Soffie

14 Jan 2014 21:28

Usch spindlar gillas inte hos mej så jag tycker det va bra att du agera massmördare idag :) läcker bild är den från Australien?

S

14 Jan 2014 22:32

Här är det uppehåll så du har inte orsakat någon global väderkatastrof åtminstone ;) Vi har gott om spindlar här, inne och ute, mest på höstarna. Har aldrig tidigare bott någonstans där det vävs spindelnät i alla hörn. Men det är en bra utmaning för mig som haft spindelfobi, numera har jag bara ett visst mått av spindelrespekt. (Fast det går ju an att vara kaxig här i Sverige där spindlarna inte är farliga...)

Kram!

Spanaren

15 Jan 2014 08:09

Usch för spindlar och usch igen!
Bra jobbat!
Ha en bra dag/kram

AnnaKK

15 Jan 2014 10:39

Här följer både det ena och det andra kreaturet med veden in. Mest spindlar, och dem har jag inget emot - blir de för stora eller för många så får de flytta ut igen bara... :-) Värre när det plötsligt befinner sej vakna och stickiga getingar bland vedträna! >:-X

Kommentera

Publiceras ej