Kramsnö!

5kommentarer

Nu så har även vi fått snö. Som tur är så snöade det bara en dag i stället för tre som var sagt från början. Vit och fin ännu så länge men det dröjer nog inte till kvällen förren den fått en annan färg. När jag var ute för en stund sedan med Gozzi så kramde jag lite snö, tänkte först göra en snöängel men eftersom kameran låg hemma så fick det vara. Gozzi passade på att göra en snöängel men den kom inte heller med på bild. Nästan lite juligt när man tittar ut. Tyckte jag såg tomten smyga runt uppe i backen, kan ju även vara ett barn med röd overall.
 
Hittade en gammal snöbild på min galna hund!
 
Önskar alla en härlig lördag!
 
 
:-)
 
 

5 kommentarer

TantGlad

18 Jan 2014 13:56

Älskar din härligt galna hund som är så otroligt vacker. Voff voff voff.

Här har det snöat i 6 dgr nu tror jag. Ja oj oj oj.
Tittar in och önskar dig en jättefin lördag.
Lördagskraaaam från mig, och en nospuss till Gozzi

Anonym

18 Jan 2014 15:28

Här har också snön kommit till slut och det har snöat av och an sedan igår...ibland riktig yrsnö och stora flingor
så vintern kom till slut i alla fall...
rolig bild på din vovve
Kram

Soffie

18 Jan 2014 22:53

Underbar bild hör har vi fortfarande minus...blä om jag får tycka....

Spanaren

19 Jan 2014 09:17

Underbar bild flera gånger om *njuter*
Gozzi är bara så underbart vacker, busig, snäll och allt det där som hör till en älskad hund/ kram

S

19 Jan 2014 21:36

Jag var ute med två snöglada hundar idag, så mysigt. Jättekul bild!

Kram!

Kommentera

Publiceras ej