Jag är för glupsk!

2kommentarer

Alldeles för sent kom jag på att den lilla biten som låg i fel påse hade kunnat gjort mig till en del av löpsedlarna idag. När jag efter dagen plockande i mina lådor i förrådet skulle belöna mig med något gott så föll valet på Ahlgensbilar med saltlakrits. Senare på kvällen med tända ljus och läsande i min bok så for handen ner i påsen titt som tätt. Det var när jag med mina nypor fick tag i en bit som inte var en bil inte heller en fluga, glasbit, eller något annat oätbart som den också åkte in i munnen. Vilken upplevelse det blev när den salta smaken blandade sig med den lilla biten som smakade viol. Det var då jag kom på att jag skulle ringt kvällstidningarna för att visa vad som minsann fanns i min gottepåse. Jag hade ju kunnat fått en hel låda med nya bilar som tröst, medan jag hade fått klä löpsedlarna runt om i Sverige efter mitt fynd i fel påse om jag inte varit så glupsk.
 
Inte för att det är en av ahlgrensbilar men den är svart!
Trevlig söndag!
 
:-)

2 kommentarer

Micke

12 Jan 2014 12:39

Godis är ju gott, lite av poängen ;)

Brukar inte äta så ofta, men varannan månad går jag ner o köper mig ett kilo lösgodis och hujeda mej vad glupsk jag är då, jag lovar, men gott är det ju.

Tillönskar dig en superb eftermiddag :)

Spanaren

13 Jan 2014 07:47

Vilken skojig löpsedel det skulle bli *ler*
Finns det sådant godis *kul*
Mår inte så bra på godis pga. min födoämnesallergi så jag undviker det så långt det går/ kram

Kommentera

Publiceras ej