Hej då julen och 2013!

5kommentarer

Avslutade 2013 med trevliga vänner, supersmaskig mat och dryck efter en heldag på Öland. När det var så dags att skåla in det nya året så gick vi bort till en plats där vi kunde se raketerna som sköts från Kalmar slott. Vilket skåderspel och väldigt påkostat. Eftersom jag är helt nöjd med att se skjutandet på avstånd så passade detta mycket bra. Tänk....nu är det 2014. Ett nytt år och nya möjligheter. Ska bli spännande att se vad jag kommer att fylla alla dessa oskrivna blad med för trevligheter. Allt kan man inte påverka själv, men mycket.
 
 
 
 
 
God fortsättning mina vänner!
 
:-)

5 kommentarer

LORISSA LOVEBOMB

02 Jan 2014 01:09

Jag har turen att gilla i princip gilla all mat. Det är gott.

AnnaKK

02 Jan 2014 08:47

Känns ganska bra att stå inför ett nytt år igen, tycker jag. Har dessutom ganska stora förhoppningar på 2014! Och massor av väntade arbete... Se dagens blogginlägg, så anar du nog vad jag menar med det!? ;-)

Tess

02 Jan 2014 09:17

Superfin bild! :) Kram

Bosse Lidén

02 Jan 2014 11:00

Jag tycker också att raketer gör sig bäst på lite avstånd. Kalmar Slott låter mysigt. Visst är det spännande med alla dessa oskrivna dagar och vetskapen om att man själv kan bestämma över mycket. Hoppas du får ett fint 2014. Kram

S

02 Jan 2014 12:17

Låter tjusigt med fyrverkerier över slottet! Jag hoppas du får ett år med gott om utrymme för egna beslut, och där livets "mjuka" värden får plats. Det kan bli finemang det här!

Kram!

Kommentera

Publiceras ej