Gårdagens goda gärning!

3kommentarer

Hittade en mobil igår då jag skulle lämna mina miljösopor på återvinningsstationen. En gammal väl tummad Samsung som blivit blöt efter morgonens regnande låg där ensam och övergiven. Efter lite detektivarbete så hittades ägaren som blev mycket glad. "Trodde att jag aldrig mera skulle få se min bästa telefon", sa ägaren då vi möttes för överlämning. Han berättade att barnen brukar reta honom för att hans gamla mobil. Ibland kan det ju vara lättare att behålla det gamla och invända, så då var det ju bra att den kom tillbaka till sin ägare.
 

Blev ingen bild idag!
Får försöka senare!
 
:-)

3 kommentarer

♥ Carina ♥

07 Jan 2014 16:31

Nu fick du en stjärna på himlen :)
Önskar dig en fortsatt fin vecka!
Kram

Spanaren

08 Jan 2014 07:32

Så underbart att få höra om människor som gör på detta vis. Ditt och mannens hjärta ler än/ kram

Inger Maryissa

09 Jan 2014 22:39

Kan tänka mig att ägaren av telefonen blev glad.
och vilken tur att det var du som hittade den och ingen annan som kanske hade behållit den
kram

Kommentera

Publiceras ej