Du har plats 200 i kön....

6kommentarer

...så medan jag väntade på att tiden skulle gå så plockade jag ner mina två tomtar,
tände stumpstaken, kokade te, väntade, läste tidningen, hann med mitt träningsprogram två gånger,
titta ut genom fönstret på alla som avgett nyårslöfte, dricker en kopp te till, väntar, rensa min tidningar....och då kom jag fram.
Men......personen jag sökte återkommer om en stund.
Så nu har det gått en stund och du har plats 159 i kön......
Jag har ju inget annat för mig!
 
 
 
Solen har varit framme :-)

6 kommentarer

Spanaren

02 Jan 2014 13:31

Gott Nytt till dig och de dina!
Detta med att vänta i kön och så mååånga ... måste vara mycket viktigt då du orkar hänga kvar *ler*
Ica Kuriren ... hittat något bra i dessa nummer?
Fint träd här under/kram

S

02 Jan 2014 17:10

Nu är klockan 17.10 och jag hoppas att du kommit fram! En del telefonköer är sanslösa. Men du hann åtminstone med en massa nyttigheter under tiden. :)

Kram!

Soffie

02 Jan 2014 23:22

Hos mej har det vräkt ner regn hela dagen, blä för telefonkö hoppas du fick tag på den du sökte kram

Skogsfen

03 Jan 2014 13:20

Hej Lotta! God fortsättning på det nya året.
Hoppas du inte sitter i telefonkö än: ;))
Har inte börjat på din bok ännu. Fick en E-boksläsare när jag fyllde år och den måste jag leka med först.
Måste säga att på resor är den helt suverän.
Men nu får jag mer tid så jag lovar återkomma.
Kram från Skogsfen.

Mia

04 Jan 2014 16:33

hehe, det där känner jag igen från bredband a´la Comhem för några år sedan. Risk att man blir helt tokig... men innan jag blev det så bytte jag leverantör... ;-)

Anonym

04 Jan 2014 19:24

Men oj....vilken telefonkö med 200 i kön...
men bra att du kunde göra lite saker under tiden.
för att bara sitta och vänta i telefon så länge är nog inte något vidare kul... ;-)
kram

Kommentera

Publiceras ej