Hur mycket är klockan?

3kommentarer

Jag var uppe väldigt tidigt idag för att hinna med lite plock. Det blev mycket mera plockande och grejande än vad jag hade tänkt mig så nu innan jag kollade på klockan trodde jag hon var 3. Snopen blev jag över att hon bara var 12. Så helt plötsligt hade jag tre timmar extra att fortsätta med mitt grejande, var bara tvungen att fylla på energiförrådet innan jag drar igång igen. Ska nog börja med en långpromenad, vem vet jag kanske hittar en groda som jag kan pussa lite på :-)
 
 
Ha en fortsatt bra lördag!
 
:-)
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer

Spanaren

30 Aug 2014 13:48

Nu var bilden märkt ... tack :-)
Så bra grodan har kamoflerat sig.
Ut och njut och ta tillvara på allt ljus som du kan få.
Trevlig helg/kram

Anne-christine

30 Aug 2014 16:36

Härligt att du fick lite extra tid på dig haha.
Pussa grodan nu. Man vet alldrig vad det blir.
Varma Goa lördagskramar.

S

30 Aug 2014 20:01

Jag tror grodan är en padda. ;) (vårtigt skinn)
Lite extra tid sitter aldrig fel. Jag hoppas du fick en bra dag!

Kram!

Kommentera

Publiceras ej