Jag har fått PAKET!!!!

2kommentarer

Jag är sååååååå glad! I mitt paket låg det två par skor från Australien. Sonen har varit och köpt mina favoritskor och skickat dem till mig. När vi var i Australien förra året så köpte jag mig lika dana skor och de har varit så grymt sköna men nu efter alla mil som jag traskat sedan dess så börjar de bli utslitna. Jag har varit och provat skor i hur många olika butiker som det bara går att komma på men jag tycker de klämmer, eller är för hårda eller så är det priset som jag tycker är fel. Nu när jag hittat de bästa av de bästa så är det svårt att hitta några andra som sitter som gjutet på foten. Jag är en riktig skoslitare, vet inte hur många par som jag sliter ut varje året.  Men nu så.....klarar jag mig nog till oktober då vi ska dit igen.
 
 
<3 Tusen tack Dennis!
Jag ska gottgöra med att skicka ett paket till dig :-)

2 kommentarer

Micke

06 Apr 2014 09:51

Har svårt att hitta skor jag med ju som jag nog nämnt på min blogg, de jag trivs bäst i är arbetsskor med stålhätta, kruxet är att det tar 6 månader innan man gått in dem...har ont i ena stortån numera när jag kommer hem från jobbet, bara 4 månader kvar ;)

Ha en fin Söndag.

S

06 Apr 2014 10:18

Bra skor är guld! Jag ser framför mig hur du fastnar i tullen på väg hem från Australien med väskan full av skor, och ska förklara att de visst bara är för eget bruk! ;)

Ha en fin söndag.
Kram!

Kommentera

Publiceras ej