Härlig skogspromenad!

7kommentarer

Skogen är nog det mest underbara som finns. Har man sina små barnbarn med sig så blir det extra krydda på tillvaron. Idag är det även den 1 april och ännu så länge har jag inte blivit lurad. Men idag är ju en sådan dag när man inte tror på någonting, även om det nu skulle råka vara sant. Dagen är ju inte slut ännu så man vet ju inte ifall någon skulle lyckas att dra en viting framför näsan på mig. Hur som helst, mina foton från skogen de är på riktigt.
 
 
 

Har du blivit lurad idag?
 
:-)
 
 

7 kommentarer

Mia

01 Apr 2014 18:49

Nej, inte har jag blivit lurad idag - inte än, bäst att tillägga!

Jag håller fullständigt med dig om att vistas i skogen är underbart. Rofyllt, härligt...

soffie

01 Apr 2014 19:43

mmm älskar med att strosa i skogen det är så fridfullt där, men jisses vad folk skitar ner i vår fina natur, idioter...
å va härligt att gå i skogen med barnen jättefina bilder...

S

01 Apr 2014 19:48

Men så mysigt! Ungarna har ju den där förmågan att se saker man själv missar.

Tror inte jag har blivit lurad, men osvuret är bäst!

Kram!

Annika

01 Apr 2014 21:56

Underbart. Det ser så grönt ut redan i skogen. Tror inte jag har blivit lurad. Men har väl gjort några tappra försök själv.
Natt kramen.

Spanaren

02 Apr 2014 07:32

Skog och natur, barnröster och en hund ... vem njuter inte fullt ut då *ler* Underbara bilder och tack för det! Nej, jag blev inte lurad. Hörde att maken hade lurat två stycken på sitt jobb *kul* Ha en bra dag/ kram

Anonym

02 Apr 2014 17:33

Ljuvliga bilder från er skogspromenad
och ja, skogen är bland det mest underbara som finns
Själv blev jag inte eller lyckades lura någon den 1 April....kunde inte fundera ut något bra bus ;-)
får försöka nästa år istället :-)
kram

Inger Maryissa

02 Apr 2014 17:34

ps. det var jag som skrev sista kommentaren ;-)

Kommentera

Publiceras ej