Vädervariation!

2kommentarer

Det har varit många olika slags väder denna helgen. Mycket dimma, massor av regn, lite åska, massor av regn igen och så avslutas helgen med solsken. Det är fantastiskt skönt ute, så det får nog bli en promenad till innan jobbet.
Försökte mig på att blogga från mobilen i helgen, hur lätt var det då. Orkade inte dra med mig min trasiga dator och tv-skärmen då jag drog till Öland. Eftersom det regnade så hade det ju varit roligt med lite datanöje. Men jag hittade några lådor som jag satte mig att sortera, lätt att bli fast då man ska vända och vrida på allt.
Ölands norra udde har i alla fall får besök, även om man inte såg så mycket för all dimma så var det ändå en mycket trevlig tripp.
 
Långe Erik i dimman.
 
 
Det klarnade upp framåt dagen.
 
 
Lediga helger är underbara,
oavsett väder :-)

2 kommentarer

Mia

02 Jun 2013 21:01

Oj vad dimmigt!

Öland är ljuvligt. Har besökt både norra som södra udden med dess fyrar, alvaret och så tänker jag på Johan Theorin som skriver deckare med anknytning till Öland!

S

03 Jun 2013 06:49

Mycket väder för pengarna. ;) Det ser fint ut oavsett.
Ha dig en bra dag.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej