Sötast av de alla!

3kommentarer

Ovetande om allas blicka fick vi följa lilla Estelle på sin moster Madeleines bröllop med Chris O`Neill idag. Gozzi och jag satt bänkade, inte för att jag egentligen har så mycket till övers för så påkostade jippo, men bröllop gillar jag. Madeleines klänning var bedårande. Jag hoppas att alla de där rika gästerna tagit med sig lite fickpengar på si så där 100.000 var på stan för att sätta lite sprätt på nu när de varit i storstaden några dagar, så har de i alla fall bidragit till ökad handel. Många vackra klänningar, håruppsättningar och alla dessa fina diadem som idag fått komma ur sin lilla ask och visats upp. Skönt att sitta med benen uppdragna i soffan, rufsig i håret, dricka te ur favoritkoppen något naggad i kanten i min enkelhet och slicka mig runt munnen efter min lördagsbakelse.
 
 
 
Blev du bjuden?
 
:-)

3 kommentarer

♥ Carina ♥

08 Jun 2013 20:31

Nä jag var inte bjuden, men var där ändå. På samma sätt som du :)

Sv: Hon ska läsa till socionom :)

soffie

08 Jun 2013 21:49

nä vi var inte bjudna kollade inte ens men vi kollade på sammandraget, vilken vacker brud :)

AnnaKK

09 Jun 2013 09:57

Ha-Ha!

Jag skrev precis en kommentar hos en annan bloggkompis att jag på grund av att jag var på studentfest igår missade hela det här prinsessbröllops-ståhejet... Men det har jag ju så gott som tagit igen här nu då! :-D

Kommentera

Publiceras ej