Sååååå nöjd!

4kommentarer

Min stengång utanför ladan som jag har hållit på med ett tag börjar nu som först att likna något. Inte färdig men en bra bit på väg. Jag fick ju passa på att få hjälp med de största stenarna nu när lillebror och hans svågrar var här. Jag har även jordfräst trädgårdslandet så att jag kan plantera mina hallonbuskar där snart. Två pallkragar med gräsklipp kommer så småningom bli kryddbäddar. Så kul att hålla på att gräva och fixa, måste ha lite avbrott från husskrapet.
 
 
 
 
 
 
 
Träningsvärken som jag fick i lördags efter att
ha gått 7 km med två av mina barnbarn i vagn,
för att senare på kvällen cyklade en mil
känns fortfarande i benen.
Att bära sten gör nog också sitt kan jag tänka.
 
:-)
 
 

4 kommentarer

Ailas

24 Jun 2013 20:51

Vad gör väl lite träningsvärk när man kan glädja andra och dessutom skapa en så där tjusig stengång! Det är lätt för mig att säga, för kan inte säga att jag ansträngt mig för mycket. Skyller fortfarande på att jag behöver ta igen mig efter flytten... Undrar hur länge folk går på det?

Trevlig kväll!
Kram

AnnaKK

25 Jun 2013 08:57

Sten är ett fantastiskt byggmaterial - och det blir så fint också!! Men visst hade det varit bra om de inte var fullt så tunga, kanske... <:-) Men så länge de bara frestar musklerna och inte ryggkotorna så!! Lite träningsvärk har väl ingen dött av!? ;-)

Tills nästa år ska baske mej jag också göra i ordning lite odlingsmöjligheter!! Pallkragar vore nog något för mej också, för vanliga trädgårdsland tenderar att bara växa igen av ogräs...

Ha en fin-fin dag!!! :-)

Spanaren

26 Jun 2013 07:09

Så vackert men förstår att det är jobbigt att göra fint också ;.) Hoppas att träningsvärken har släppt?
/kram

GladaTanten

27 Jun 2013 23:34

Gud så mysigt, det ser magiskt ut!!!

Kommentera

Publiceras ej