Målrik Fotbollsmatch!

1kommentarer

Kvällens match slutade 9-0 till IF Trion som spelade mot Ramdala/Torhamn i solskenet på Trions hemmaarena. 10 raka segrar nu och skägget på tränarna får sitta på ett tag till. Första halvlek var målfattig men efter en bit in i andra halvlek så avlöste målen varandra. Jag brukar alltid köpa några lotter innan varje match. Förra gången vann jag en gosig pläd som första vinst och idag vann jag en burk med hemkokt svartvinbärsgele som var en andra vinst. Mycket god, för när jag kom hem så bottnade jag med en ostmacka med en klick ovanpå innan maten. Så nu sitter jag här mätt och belåten tittande på lite bilder från kvällens match.
 
 
 
:-)

1 kommentarer

S

11 Jun 2013 09:27

Ska det hålla på så här kan tränarna extraknäcka som jultomtar! Imponerande målrad. Lite kul att vinna på lotteri, hemkokt sitter ju aldrig fel. Jag ska ägna dagen åt att tjata på min man om alla detaljer han inte ska glömma i reseförberedelserna, han ska iväg i helgen. Han tar det med ro, men jag blir kontrollfreak när det ska resas, särskilt om jag inte får följa med! Hoppas du får en mer avslappnad tisdag. ;)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej