Hemmets vrå!

3kommentarer

Då var jag hemma igen från min lilla trippen. Härliga dagar med skiftande väder och mycket bus. Göteborg har fått besök av hela familjen utom sonen som nu har vinterlov i landet långt borta. Inte så lätt att samla alla eftersom vi är sex helgjobbare av 7. Vi har bott på ett lägenhetshotell med fem rum och kök som dottern letade upp på nätet. Jag och två av barnbarnen hade tjejrummet, där har vi sovit väldigt gott. Vi hade endast 150 m till Liseberg och Universeum. Naturligtvis så besökte vi båda ställena. Jag skrattar fortfarande bara jag tänker på mina två åk med tre av barnbarnen på flumridern och kållerradon. Dessa åk var det sista jag gjorde innan jag gick hem för kvällen eftersom jag alltid blir så blöt. Vi hade kollat in vädret så Liseberg besökte vi på fredagen eftersom himlen skulle öppna sig på lördagen - som den mycket riktigt gjorde. Tiden går ju alltid fort då man har kul så helgen har gått i ett rasande tempo. På vägen hem stannade vi till hos Boris, men eftersom han var ledig så fördrev vi lite tid inuti butiken istället - och det är ju inte så svårt.
 
 
 
 
 
 
 
Hur roligt det än är att vara på galejan,
så är det alltid lika gott att komma hem.
 
:-)

3 kommentarer

Anonym

17 Jun 2013 22:23

Borta bra, men hemma bäst, ja är det inte så?.
Så trevligt ni haft det. Och så nära till liseberg ni hade.
Själv säger jag Natti Natti till dig, för nu är jag jättetrött. Sängen härnäst....zzzzzzzzzzzzzzZZZzzz

Kramen från mig!

TantGlad

17 Jun 2013 22:25

Nu gjorde jag det igen! Anonymt ovan är jag. Jag klantade mig så det skickades iväg haha
Kraaaaaaam!

S

18 Jun 2013 17:23

Så roligt att ni fick vara ute och ha skoj. Jag läääängtar till Göteborg (men så har jag också mina stora söner där i krokarna). Hoppas resten av dina lediga dagar blir mysiga och avslappnande.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej