Hej! Vad heter du?

2kommentarer

Inte ett skatbo så långt ögat kan nå, ändå så hittade Gozzi en förvirrad skatunge på tomten. Efter att ha luktat på den så tittade Gozzi upp på mig och väntade på att jag skulle säga "var så god". Men så blev det inte....vi skulle ju gå kvällspromenad och var skatungen tog vägen medan vi var borta har jag inte en aning om. Han hade väl haft bråttom med att flytta hemifrån och jag kan inte tänka mig att den överlever om den inte kan flyga. Alla är ju inte lika snälla som Gozzi som skonade hans liv, det hade aldrig grannens katt gjort.
 
 
 
 Då var det lördag och solen skiner!
 
:-)
 
 

2 kommentarer

Inger Maryissa

08 Jun 2013 13:36

Så söt liten skatunge och fina bilder
och ja, tur att Gozzi är en så snäll vovve och bara luktade på den
kram

Spanaren

13 Jun 2013 07:24

Men så snäll Gozzi är *gosigt*
Vi hade skatungar på tomten förra sommaren *kul*
Ser så många vackra foton och jag hinner inte kommentera allt men du vet att jag njuter av dessa, eller hur? /kram

Kommentera

Publiceras ej