Hej Juni!

5kommentarer

Då var det sommar och det kan man märka på alla dessa knott och myg som kommit. Fågelungarna skriker från sina bo så det är ju bra att det finns mat till dem. Ska fixa lite välgödda maskar från komposten idag som efterrätt. Eftersom de där flygfäna inte blir så bukstinnna av mitt blod så då kan det behövas lite extra tillskott i menyn.
 
Efter flera försök med att lägga in en bild,
ger jag upp.
Ni får ha en bra dag ändå :)
 
 
 
 
                             

Ändra redigerareSparat.

 
 
  • Allmänt
  • 100hus2013
  • Dennis resa till Australien
  • Djur
Vad är det här?
  • Fotboll
  • Rådjur

 

 

 

 

Välj filer från din dator

Bilden kan inte vara större än 8mb.

Instagram NYTT
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

publishme.se är en produkt från Blogg Esse AB | HjälpTill huvudsidan

 

5 kommentarer

S

01 Jun 2013 11:04

Snäll du är som matar fåglarna.
Jag har inte sett en enda mygga här ännu!

Ha det så bra idag.
Kram!

envingad

01 Jun 2013 14:25

Ja men då blir de säkert glada!
Här ska jag väl också leta mask så småningom.. kanske nästa helg.. vi får se.. Vill ut o fiska nu! :)
kram

Mia

01 Jun 2013 20:00

Mygg och knott har jag varit förskonad från än så länge i år! Du får njuta av det vackra vädret som bidragit till oknytten!

AnnaKK

02 Jun 2013 09:45

Jag matar ju fortfarande lite grann med solrosfrön, men maskar får de minsann själva leta upp! :-D Allra roligast tycker jag det är att titta på sädesärlorna när de jagar. Än kilar de runt i gräset och nappar åt sej små kryp och än sitter de på teleledningen och spanar efter lite större flygfän. Häromdagen såg jag en sädesärla "brottas" med nån storvingad nattfjäril (?) på vår brygga. Det var en hel del bök och stök innan ärlan hade lyckats paketera ihop hela fjärilen i näbben! Stackars fjäril egentligen... <:-I Men ungarna i boet blev säkert glada när de fick den till middag! <:-)

Svar: Just för att så mycket litteratur är på engelska så drog jag mej väldigt länge för att börja plugga på högskolenivå, men faktiskt så går det bättre än vad man tror! Men det är nog en förutsättning att man är motiverad och seriöst intresserad. Det är jag inte riktigt nu känner jag, och därför går det trögare än trögt med den här boken jag måste använda mej av nu när jag ska skriva den sista hemtentan. Suck! :-(

Ha en skön söndag!!! :-D

Ailas

02 Jun 2013 11:05

Inga andra blodsugare än en fästing (urk-urk!!!) hittills i år, men det var illa nog.

Precis nu kom solen fram! Måste vara din förtjänst, tack. :)

Trevlig söndag
Kram

Kommentera

Publiceras ej