Fint besök!

4kommentarer

När jag stod i köket och diskade så såg jag något jag inte sett förut på min gröna växt som hänger i en ampel. En ensam liten gul blomma har nu tittat fram och det gjorde ägaren mycket glad. Jag köpte den för tre år sedan och den har överlevt i månader utan vatten då jag inte varit i stugan vintertid. Hoppas den lilla blomman är kvar då jag kommer tillbaka i nästa vecka.
 
Så här ser växten ut...
 
..och här har vi den söta lilla blomman
 
Idag har det mestadels varit uppehåll
mina plymspireor har fått lite hjälp på traven
och jag har lämnat ön för jobb.
 
Önskar er en fin kväll!
 
 
:-)
 
 

4 kommentarer

♥ Carina ♥

27 Jun 2013 20:28

Så söt liten blomma! Jag gillar gula blommor. Tycker dom lyser upp. Som solen :)
Kram

Spanaren

28 Jun 2013 07:26

Så vacker blomma! Vet du namnet på din krukväxt? Försökt googla på min spirea men nej ... Den påminner om din Plymspirea men är ändå inte samma växt. Ska söka vidare/kram

Inger Maryissa

28 Jun 2013 17:12

en så söt växt med så speciella blad och söt liten blomma
och kan tänka mig den gjorde dig glad
kram

Mia

28 Jun 2013 19:25

Den blomman är lön för god skötsel, antar jag! Jättevacker!

Kommentera

Publiceras ej