Trasigt modem!

4kommentarer

Så fort jag vaknat efter nattens jobb så ska mitt modem få en tur till doktorn. Vet inte vad som hänt, men det jag vet är att det inte fungerar längre. Efter härliga soliga dagar med flickorna och goebarnbarnen på Öland så kändes det lite tungt att behöva åka hem för att jobba. Något som kommer att kännas väldigt konstigt är att inte behöva gå ut med Gozzi nu när han blev kvar hos tjejerna. När jag gav mig på tur med cyklen i lördags och kamera i ryggsäcken så upptäckte jag vid första fototillfället att kamerans batteri inte var laddat, inte så smart kanske men det blev en väldigt trevlig dag ändå.Snart är första natten avklarad...och så var det bara två kvar.
 
 
 
Hoppas du haft en trevlig helg!
 
:-)

4 kommentarer

AnnaKK

08 Jul 2013 08:22

Hej & Hå!

Det har varit en fantastisk fin helg vad det gäller sommarväder och så där - och då har jag i stor utsträckning stått inne i ett fönsterlöst rum och grejat med honung! ;-) Men det var trevligt det också, så jag klagar inte!! :-D

Hoppas det inte är nåt allvarligare fel på ditt modem - såna manicker bara måste funka ju, annars blir man ganska frustrerad... <:-)

Gozzi har det garanterat toppen ute på Öland - och snart är ju du också tillbaka dit, eller hur!? :-)

♥ Carina ♥

08 Jul 2013 09:01

Trist att åka hem till vardagen då man har trevligt.
Hoppas att doktorn kan fixa ditt modem och att du sovit gott idag :)
Kram

envingad

08 Jul 2013 11:23

Trist när modem inte fungerar som det ska.. hoppas att det går att fixas till.
Ha en härlig vecka
kramen

TantGlad

08 Jul 2013 15:15

Söta Gozzi då. Du älskar värkligen din hund så det känns från hjärtat.
Man blir less när det strular och så.
Tittar in och önskar dig en fortsatt jättefin vecka!
Varmaste kramen från mig!

Kommentera

Publiceras ej