Toa ToR!

5kommentarer

Tänk så fort dagarnas innehåll kan förändras. Från full fart.... till tv-soffan och toan. Vilken tur att Tv-avgiften är betald för är det något som jag gör så är det att kolla på TV, hela långa dagarna. Vid datorn kan jag endast sitta korta stunder. Så länge smärtan sitter som ett strypgrepp ska jag vara i stillhet. Även om jag nu skulle vilja så kan jag inte. Jag har googlat i smyg om det kan finnas något som möjligtvis kan förkorta läkningstiden eller i alla fall slippa något av denna hornagubbens smärta som gör mig galen. Idag är det fem dygn sedan det hände så om jag fattat det hela rätt så ska det kännas mycket bättre om två dagar. Om det nu inte skull göra det så kommer ortopeden i Karlskrona få titta på röntgenplåtarna på måndag, man vet ju inte...de kan ju ha missat något.
 
Fruktsallad som lördagsgodis.
 

Idag kom det några välbehövliga droppar
men ingen åska.
Men... vad det regnat och åskat på sina håll.
 
 
// Klantskallen

5 kommentarer

TantGlad

28 Jul 2013 12:25

Har läst i kapp nu och förstår att du "klantskallen* hehe haft otur. Men så lätt att kliva fel och glömma bort sig.
Ambulansfärd måste ju ha kännts på.
Nyckelbenet nä fyyyy. Jag hoppas på att du blir bättre snart nu. Men som sagt är vi bara människor och ibland tänker vi inte till riktigt.
Tur du har tvn nu då. Då kan du roa oss bloggare med att skriva vad du sett på tv hehe.
Varm go Krya pådig kram nu!

Inger Maryissa

28 Jul 2013 22:46

kan tänka mig det är jobbigt att det gör så ont och hoppas det blir bättre snart
kram

Boel

29 Jul 2013 21:18

Vilken otur😉Hoppas du blir bra snabbt!

AnnaKK

30 Jul 2013 16:12

Men kära nån...! Hoppas verkligen att det inte är ännu fler frakturer än den som redan är konstaterad!! :-(

Vet inte om klantskalle är det rätta att säga... Ibland bara händer saker och ting - även om man kanske kunde ha förutsett dem och förebyggt dem... Huvudsaken är ju trots allt att du inte slog ihjäl dej!!!

Kramar i massor!!! :-)

Mia

01 Aug 2013 17:15

Så vackert lördagsgodis! Tror det smakade lika gott som det ser ut...

Kommentera

Publiceras ej