Ledig och solsken!

4kommentarer

Hade tänkt att städa men solen hindrar mig så det får vara till en annan dag. Ifall det blir dåligt väder framöver så kan det ju vara bra att ha något att göra då. Inte utan att jag behöver lite extra energi inför det här stambytet eftersom alla grejer som finns i hallen, badrummet, klädkammaren och köket ska tömmas på prylar. Det är ju 14 dagar tills dess så det behöver jag ju inte belasta mitt huvud med nu. Energin kan ju i och för sig vara bra att samla på sig.
 
 
. Tummen upp för vy-kort!
 
Ha en bra dag!
 
:-)
 
 
 
 

4 kommentarer

Ailas

17 Jul 2013 12:41

Puh, stambyte... förträng sådant ett tag till, det är helrätt. Nu gäller det att njuta av de sköna dagarna för de kommer att bli stammen för oss när väl höstrusket kommer.

Så, fortsatt njutning!
Kram

Annika

17 Jul 2013 16:58

Så klokt. Skit i städningen och njut av solen istället. Du behöver säkert en massa energi sen till hösten. Ha det fortsatt bra så här mitt i sommaren.

♥ Carina ♥

17 Jul 2013 18:44

Klokt av dig att vänta med städningen.
Vi hinner nog städa i vinter ;)
Kram

Bosse Lidén

17 Jul 2013 21:52

Jag saknar också alla sommar-vykort man fick förr och som hamnade på den stora a-tavlan. På slutet av året hade vi tävlingar där vi röstade fram det finaste kortet vi fått under året.
Vi sparar också trista inomhussaker tills det börjar regna. Funkar ibland. Men imorgon ska vi ha främmande. Kram.

Kommentera

Publiceras ej