Klantskalle!

9kommentarer

Mitt mantra ä "KLANTSKALLE"!!
 
Ordet ringer inne i mitt huvud hela tiden. Man ska inte göra något när man är så medveten som jag var. Jag visste att under plåten som låg för källingången bara låg där som skydd för djur och vatten. Den låg inte där för att jag skulle stå på den när jag skrapade huset. Men snabbt gick det, brak...nästan två meter och jag hade en jävla tur. Brutet nyckelben och mörbultad och så en ambulansfärd till Kalmars sjukhus. Jag ska aldrig mera klaga när jag har maginfluensan, för att kräkas såååå många gånger med brutet nyckelben är inte att rekommendera. Så nu ska jag bara hitta en bra förklaring till "varför och meningen" med denna klantiga händelse. För att det är något mystiskt över detta, det vet jag.
 
Så med dessa rader säger jag bara...
"på återseende"
 
 
Tack till mina döttrar som fanns där och höll mig i handen.
Tyvärr måste jag erkänna att ni har en mamma som är en  "KLANTSKALLE"!!!!!
 
 
 
 

9 kommentarer

Annelie

25 Jul 2013 20:43

En mycket söt klantskalle som jag älskar så mycket!! Va så orolig för dig när jag väntade in dig på akuten trodde hjärtat skulle hoppa ur bröstet på mig!!

Anonym

25 Jul 2013 22:02

Men oj....vad du råkade ut för...
skönt att det inte blev värre....men det räcker ju med brutet nyckelben och bli ordentligt mörbultad
och kan tänka mig det gör ont...
hoppas det känns bättre snart
Kram

Inger Maryissa

25 Jul 2013 22:03

det var jag som skrev kommentaren här sist ;-)

S

26 Jul 2013 09:03

Men usch och fy, vilken pärs! Hoppas du kryar på dig snabbt.

Kram!

Sara

26 Jul 2013 09:40

Aj aj aj, krya på dig!! :)

Lina

27 Jul 2013 17:20

Oj, usch och fy fasen - tur i oturen känns det som... Krya på dig!

Mia

01 Aug 2013 17:18

Ok, där fick jag förklaringen till dina smärtor! Ibland är man dum utan att kunna förklara det. Oftast går det bra, och då känns det bra... andra gånger slutar det med tankar om "varför var jag så dum"... Krya på dig! Hoppas att smärtan snart tonar ned, men revbenen gör ont... Det känns att man är människa med andra ord!

Bosse Lidén

01 Aug 2013 18:37

Oj. Är det inte typiskt att det händer saker på sommaren, när man är lite trött och missar vardagssaker? Det är oftast på hemmaplan det händer. Olyckorna. Hemskt att läsa. Ännu värre att se på plats eller vara med om. Tur i oturen att du kom undan med detta. Önskar dig snabb bättring.
Jag är övertygad om att dina döttrar älskar sin klantskalle till mamma. Själv tillhör jag samma släkte. Kram.

Spanaren

10 Sep 2013 15:42

Din fina bild *njuter*
Var tvungen att söka igen vad som hade hänt med dig ... fy då och fy igen. Hoppas att det läker som det ska/ kram

Kommentera

Publiceras ej