Sportlov = Snö

2kommentarer

Då var det vecka 8 och alla skolelever har sportlov i vår kommun. Så för att de ska ha något att göra så har Kung Bore sett till att det kommit nästan 15 cm snö....och om resten av väderleksrapporten stämmer så ska det snöa några timmar till. Men mina kära vänner sedan ska solen titta fram när tisdagen har kommit och det kan jag lova att jag ser fram emot.  Jag skulle också bli jätteglad om det fanns en liten kopp som jag kunde sätta fast på Gozzis nos så att löptikslukter försvann. Hade ju varit mycket trevligt om vi kunde gå en normal promenad för en gångs skull. Varje liten tikpöl ska undersökas och som om han vore fastspikad i marken försöker jag att dra honom där ifrån.
 
 
I morgon är det en vecka sedan Dennis åkte
Vi sms:ade för en stund sedan
då var han på väg upp och skulle till skolan.
Stackare sa jag och kröp ner i sängen :-)
 
 

2 kommentarer

Anonym

20 Feb 2013 07:33

Ha, ha ... det skulle jag också vilja ha till Sokkos nos *kul* När man sparkar så tvärstannar han för att lukta och lukta på detta goda som finns i tikens kiss.

Förstår att du redan längtar efter din son. Detta måste vara hemskt för en förälder med ett frigörande från sin/sina barn.

/kram

Spanaren

20 Feb 2013 07:33

Nu glömde jag namnet igen ;.)

Kommentera

Publiceras ej