Nyhetens behag,,,,

0kommentarer

....eller ska jag vara orolig?
 
Läste på FB en liten konversation mellan Dennis och en av bästisarna.
 
 
 
Hej Dennis! Idag spelade vi tennis som vi brukar på fredagar, din ersättare för dagen var ingen mindre än Bengts pojk Tomas. Han gjorde inte bort sig vi vann stort! Men jag saknade dig på banan! Ha de gott där nere//Snej

  • Dennis Törnström Snyggt snej! Ja det är synd att man inte kan klona sig, saknar er sjukt mycket men jag har kommit rätt så bli inte så ledsna om jag fastnar vi har en pågående svit iaf! Viktigaste matchen!
     
  • Jens Salleke Jo du Dennis då blir vi ledsna men kul att du trivs. Se till o spela mycke tennis så vi kan förlänga sviten när kommer hem
     
  • Dennis Törnström Har redan checkat av att slå nägon i tennis Snej expect Federer när/om jag kommer tillbaka
     
     
    Misstänkte att sonen skulle trivas här
    men inte för bra .-)
     

Kommentera

Publiceras ej