Lägenhetsvisning!

1kommentarer

Idag har jag kollat på en ny lägenhet. Kan inte riktigt bestämma mig ifall jag ska flytta hit eller dit. Min dotter tror att jag är lite rastlös och att det är anledningen till att jag vill flytta. Hon kan nog ha rätt i det. Alltid kul att kolla för att se hur utbudet ser ut. Som jag känner det nu så skulle en koja i skogen passa mig bra. Kan nog vara mullen i mig som saknar friheten. Lägenheten var stor och rymlig med mycket att göra. Får se vad som händer.
 
 
Redan fredag igen!
 
:-)

1 kommentarer

Mia

22 Feb 2013 20:50

Så gjorde jag också, alltså kollade lägenhetsbeståndet på nätet, tills jag fann den lägenhet jag bor i nu. Nu längtar jag inte till något annat. Den känns helt rätt för mig!

Kanske är du i samma tillstånd... bor bra och trivs, men ändå inte helt rätt!?

Kommentera

Publiceras ej