Bara 12 timmar kvar

3kommentarer

Min son och jag har olika uppfattningar om tid och det har inte bara med åldern att göra. Sonen tyckte att tiden fram till idag har sniglat sig fram och jag tycker att den har tickat på i raketfart. Nu är det bara 12 timmar kvar innan han drar till Australien. Idag har vi grejat med det sista innan nycklarna återlämnades och de saker som var kvar har vi flyttat. Det kommer att kännas mycket tomt att inte få träffas som vi brukar. Kan nog inte riktigt förstå ännu vad det innebär att inte få ses förrän i augusti då vi ska dit. Samtidigt är jag väldigt glad för Dennis skull och jag hoppas att han ska få uppleva många trevliga, roliga och lärorika månader i landet som ligger långt bort.
 
 
 
Känner jag den här grabben rätt så kommer det vara många
bollar i luften även i Australien.
 
Nu är det lika bra jag går och lägger mig så att jag
är utvilad tills i morgon.....
 
 

3 kommentarer

Anonym

13 Feb 2013 14:30

Men vilken stilig Dennis du/ni har!

Så länge borta utan mamma ... tur att det finns massor av tekniska prylar för att nå varandra.

En ung man som ska stå på egna ben ... så klart att vi önskar honom ett lycka till/kram

Spanaren

13 Feb 2013 14:31

Ps Glömde att märka upp min kommentar med mitt namn ... nu så ;.)

Mia

13 Feb 2013 16:16

Tiden går fort, som väl är, när nära och kära är långt borta. Men, precis som du, så tror jag att han får uppleva mycket roligt och utvecklas som människa. Vilken modig kille du har!

Kommentera

Publiceras ej