Tackar för det fina vädret

3kommentarer

Solen på vindarnas ö och jag är väldigt tummisar just nu. Det fina vädret gör att jag kan skrapa och måla förhoppningsvis en sida till innan Kung Bore slår klorna i hösten. Man vill ju hinna så mycket som möjligt nu när man fått upp farten. Grannens lilla föl var ute idag på ängen mitt över vägen, så då var jag ju bara tvungen att ta Nikon med mig för att fota det lilla livet. Han hade visst stukat sitt bakben idag då han kutade runt i hagen för att göra sig av med sin överskottsenergi. Som tur var så blev han bättre framåt dagen.
 

Grannens hund kikade fram då jag var hos hästarna
 

Så söt det lilla fölet
 

Hoppas på fint väder i morgon också!
 
:-)
 
 

3 kommentarer

Ama de casa

11 Sep 2012 11:35

Oj! Jag trodde att du hade fått det hela om bakfoten när jag såg första bilden. En hund, liksom?

Sen såg jag den andra också och andades ut :-)

AnnaKK

11 Sep 2012 14:46

Om jag inte ser helt fel så är hunden är rakad springer spaniel? :-) Jag är egentligen lite anti att klippa ner pälsraser så hårt, men nu måste det åtminstone tas rejält med den vanliga saxen i vår hunds päls... Han har varit med maken i skogen lite för många gånger på sistone, och har en egen liten skog infiltad i "armhålorna" nu. :-I Har försökt reda ut dessa tovor i flera dar, men ger nog upp och försöker klippa bort dem istället.

soffie

11 Sep 2012 21:47

å så fina bilder.. här har vi haft riktigt vår väder sol regn å sen lite blåst:)

Kommentera

Publiceras ej